پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه جاری به عنوان آخرین فرصت ثبت نام نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ سال اصفهانی برای ثبت نام برای حضور در بخش خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک در نظر گرفته شده است.

خبرنگاران نوجوان اصفهانی تا ۳۰ مرداد برای جشنواره کودک ثبت نام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  امور ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، میثم بکتاشیان مدیر اجرایی جشنواره در استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: فراخوان جذب و آموزش خبرنگار برای حضور در بخش خبرنگاران نوجوان جشنواره سی و ششم از چندی پیش اعلام شده و تمام نوجوانان در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال ساکن شهر اصفهان می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه نوجوان به آدرس www.esfahanfarhang.ir نسبت به عضویت در باشگاه مذکور و اعلام آمادگی برای حضور در بخش خبرنگاران جشنواره اقدام کنند.

به گفته بکتاشیان، آخرین مهلت ثبت نام روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه بوده و نوجوانان علاقمند، ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکرده و در اولین فرصت اطلاعات درخواستی در سامانه را تکمیل و ارسال کنند. همچنین علاقمندان برای دریافت  اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸- ۰۳۱۳۵۵۴۴۰۹۶ در ساعات اداری تماس حاصل کنند.

بخش خبرنگاران نوجوانان، یکی از بخشهای جذاب جشنواره فیلمهای کودک و نوجوانان است و نوجوانان عضو این بخش ضمن برخورداری از امکانات جشنواره در روزهای برگزاری شامل تماشای فیلمها، حضور در نشست‌های پرسش پاسخ، کارگاههای آموزشی و نشست های خبری، مبادرت به تهیه خبر گزارش و گفتگو از رخدادهای جشنواره می کنند.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه امسال با دبیری مجید زین العابدین به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.